Pagina 1 din 1

Recent posesor BMW 525 diesel din 17.12.2001

MesajScris: Lun Noi 30, 2009 9:11 pm
de johnnybtd
Solicit sfaturi in urmatoarele probleme identificate:
- la scanare cu carsoft au aparut doua erori 1260 delivery pump control system si 3505 glow system. 1260 se refera la pompa de sub scaunul pasagerului(uneori masina nu se tureaza peste 3500 rpm), 3505 se refera la faptul ca am doua bujii incandescente arse?
- nu merg farurile reglate pe inaltime, am obs ca mufele de la motoras nu sunt conectate. Am incercat sa le fortez sa intre dar nu prea vor. Mai lucrez la asta sper sa fie asta problema. Sper sa nu fie alt tip de motoras o sa studiez.
- Cum pot reseta si eu manual webasto ca nu porneste chiar daca afara sunt 4 grade. Ma poate ajuta cineva cu o scanare a sisstemului eventual a masinii. Cineva care are experienta in utilizarea programelor de scanare sunt incepator. PLS
- unde pot repara si eu modulul radio? nu merge nu mai scotea sunte decat intr-o boxa si am montat un cas pe masina. Dar asi vrea sa-l repar, nu am bani sa-l inlocuiesc.
- si ultima problema la plecarea de pe loc se aude un zanganit metalic. Am verificat toata transmisia si se aude din zona diferentialului, dar nu din interior. Ce parere aveti sunt bucsele de la sistemul de prindere all diferentialului sau bucsele de legatura dintre diferential si cardan?
Cine ma poate ajuta pls cu o scanare complexa a masinii (si webasto - asi dori sa functioneze la pornire) si eventual cu activarea tuturor optiunilor posibile pe masina, din calculatorul de bord, am modelul cu navigatie.
Ms anticipat si scuze ca am postat toate aici si nu in topicuri diferite.
In timp o sa ma perfectionez.

Re: Recent posesor BMW 525 diesel din 17.12.2001

MesajScris: Lun Noi 30, 2009 9:36 pm
de admin
Pompa de care spui este pompa de sub scaunul soferului nu al pasagerului si poate sa fie eroare falsa , ex:-Daca pompa din rezervor nu
functioneaza atunci vasul tampon se goleste si pompa de sub scaunul soferului nu mai trage motorina catre filtru si baga spuma, daca te uiti
pe conducta transparenta de la filtru de motorina catre pompa de inalta vei vedea bule de aer atunci cand masina merge prost si ar trebui
sa iti scrie pe bord FUEL INJECTION SYSTEM urmat de un sunet de eroare (adica presiunea dintre pompa de sub scaun si pompa de inalta scade sub 1bar
normal fiind 4bari),verifica si schimba pompele ca daca le lovesti cu ceva mai merg o perioada dupa care iti face mai rau (au colectoarele Uzate si carbunii
buni in 99%din cazuri).In legatura cu bujiile cred ca ai dreptate,eu nu folosesc Carsoft, folosesc INPA pentru ca e mai detaliat adica spune bujia de la cyl 2
este intrerupta ..
-In legatura cu motorasele de la faruri ,ar trebui sa fie la fel si sa se potriveasca mufele, iar daca farurile nu se regleaza sus-jos vezi sa nu ai unul
din senzorii de pe articulatii rupt (are unul in fata si unul in spate, pe tiranti) ,Cand pui contactul si aprinzi farurile trebuie sa le vezi cum asi fac
reglajul (adica se misca putin sus si apoi jos).
-Ce fel de modul radio ai? daca e BM24 .... se repara usor dar daca e BM54 are un Etaj Final de Cacao (Picatura de rasina direct pe Cablaj )si o rezolvi
mai greu.
-Verifica Bucsile dintre caroserie si puntea spate, sunt doua rotunde mari,slabeste-le si punele un adaos de cauciuc acolo apoi vezi daca mai face asa.
-In general Sambata si Duminica sunt liber si atunci poti veni sa vedem de ce zici ca nu merge Webasto.

Re: Recent posesor BMW 525 diesel din 17.12.2001

MesajScris: Lun Noi 30, 2009 10:03 pm
de johnnybtd
Ms mult.
Ma uit maine sa vad ce Bmam 24 sau 54 cred ca e 54.
Referitor la codul 1260 --- nu mereu se intampla sa nu se tureze doar cand am mai putin de 30 litri in rezervor iar cand am 15 se opreste masina.O sa incerc sa ma uit la acea conducta. Dar nu da in bord mesaj de eroare.
Referitor la faruri poti sa-mi dai o poza cu acei senzori. sau o pozitionare mai exacta.
Ma poti ajuta si cu o scanare cu softul tau, macar sa stiu exact ce si cum e dus de pe masina.
Abia am luato si sa fac ce e vital sa nu ma lase.
Ms anticipat.
Stii la cine pot apela sa repar acel head unit. Si cam cat ar costa. Estimativ.
Ms inca odata esti tare.
De real ajutor.

Re: Recent posesor BMW 525 diesel din 17.12.2001

MesajScris: Lun Noi 30, 2009 10:10 pm
de johnnybtd
Risc sa stric pompa de inalte daca astept sa pice de tot si apoi rezolv prbl cu pompele. Ca sunt destul de scumpe.

Re: Recent posesor BMW 525 diesel din 17.12.2001

MesajScris: Lun Noi 30, 2009 10:47 pm
de admin
Head unit-ul este Monitorul , ce ai probleme si cu el?.
-Daca spui ca la 15 litri se opreste masina schimba pompa din rezervor ca e praf si daca nu o schimbi risti s-o strici pe cea de sub masina
daca nu s-a dus deja, vezu ca poti adapta mai multe pompe la suportul din rezervor si fara modificari care sa afeceze ceva, este foarte important
sa functioneze pompa din rezervor si sa umple vasul tampon ca altfel chiar daca tu ai 25litri de motorina in rezervor si urci o panta mai mare
risti sa ti se opreasca motorul si sa nu-l mai poti porni mana nu revi la o pozitie aproape de orizontala.atunci cand nu se tureaza intra intr-un
program de urgenta motorul deoarece monitorizeaza presiunea pe pompa de sub masina si vede ca scade la turatie. Referitor la scanare te pot ajuta
suna-ma seara de obicei sau Sambata, Duminica cand vrei.
Referitor la faruri:
4.png
ai unul in dreapta fatza prins pe tirant si unul in stanga spate

Re: Recent posesor BMW 525 diesel din 17.12.2001

MesajScris: Mar Dec 01, 2009 8:05 pm
de johnnybtd
Ms mult.
Cel mai bine te sun si imi faci o scanare vad ce e defect pe masina si cu Webasto si dicutam si ce piesea am nevoie din porbagaj. Ms mult.
In principiu o sa te sun maine pe seara.
In ce zona stai daca nu te superi?
Ms mult inca odata.

Re: Recent posesor BMW 525 diesel din 17.12.2001

MesajScris: Lun Ian 31, 2011 10:02 am
de valipet
Oricand cu Placere!