Buna, cine ma poate ajuta cu informatii?, de unde iau si cum pot sa fac si eu o interfata de diagnostic pentru Mercedes si cu ce program sa incerc.Masina are o mufa acolo la sigurante rotunda si cu multe picioruse
Interfata e usor de facut , o sa iti postez schema la varianta cea mai simpla .Software pentru diagnostic exista o gramada,Carsoft ,Star... , foloseste si tu unul mai vechi 'carsoft7.0-7.4 pentru mercedes. gasesti o multime de informatii pe net despre asta, inclusiv interfete chinezesti cu tot cu soft. Succes. Cum am putin timp iti postez schema.
Asa cum ti-am promis iti atasez o schema simpla de interfata pentru Diagnostic:
Rs232-iso Kline.JPG
Singura chestie aiurea este ca trebuie sa comuti manual firul de la K-line pe pinul corespunzator modulului caruia vrei sa-i faci diagnostic de pe muga masinii tale (aia cu 38 de pini) in rest Totul e Ok.
Nu aveţi permisiunea de a vizualiza fişierele ataşate acestui mesaj.
Buna seara! Am confectionat si eu interfata data ca schema de dl. valipet,dar nu am reusit sa ma conectez cu ea la un Mercedes care are o mufa cu 38 de pini. Unde sa fie oare greseala? Ca soft am folosit CarSoft MB v 7.4.Rog putin ajutor din partea dl. valipet! O alta intrebare : pt. modelele mai noi de BMW si Mercedes se poate o schema de interfatza si eventual numele unui soft? Multumesc anticipat! Numai bine!
Salut! Ca sa raspund in ordinea prioritatilor o sa le pun la rand cu scuze pentru intarziere. -Softul de care intrebi era Carsoft Mercedes 7.4 varianta care functioneaza numai cu K-line (fara Dongle), pe care al gasesti cu Emule. -Pentru modelele mai noi de BMW cam pana in 2008 poti folosi tot interfata asta pe care ai construit-o sau oricare alta interfata cu K-line (ISO 9141/2), La mercedes e acelasi lucru dar cred ca numai pana in 2005 . -Pentru BMW poti folosi INPA sau Carsoft ca soft. Daca vrei sa faci o interfata mai buna fa varianta cu SI9241 la care am pus schema pe site. are timpii mult mai buni si protectie, desi face acelasi lucru ,adica RS232-->K line.
Pentru orice informatie sunt disponibil pe forum si promis sa nu va las sa asteptati raspunsurile prea mult.
Va salut! Multumesc in primul rand pt. raspuns. Interfatza facuta am incercat-o cu CarSoft Mercedes 7.4,dar cum am spus nu s-a conectat la acel Mercedes.De specificat ca am alimentat interfatza de la baterie,nu din mufa de 38 de pini,iar firul folosit pe linia K este cam lung.Am corectat aceste "greseli" si o sa mai incerc odata. As fi facut-o pe cea cu SI 9421,dar nu am gasit componenta. As dori sa ma mai lamuriti cu ceva.In schema pusa de dv. pe forum (cea pe care am atasat-o),nu inteleg ce componenta este cea cu 4 terminale--ma puteti lamuri?La fel si dioda--pot folosi 1N4148 ? Multumesc anticipat! Numai bine!
Buna seara! Revin cu vesti nu prea imbucuratoare pt. mine.Am incercat interfatza inca odata,dar la fel imi spune "wrong connection" si sa verific legatura dintre interfatza si masina. Nu am inteles exact: exista 2 progr. diferite CarSoft Mercedes 7.4 ?Eu am o verrsiune la care apare susin fereastra ceva cu K-line si mai am una la care nu apare. Oricum le-am incercat pe amandoua ,dar nimic.... Am incercat cu o alta interfata tot cu Max 232 facuta de mine care functioneaza pe gama Renault, dar tot nimic. Numa bine!
Componenta de care intrebi este un Optocuplor banal iar dioda poti sa pui linistit 1n4148. Cu softul insa nu ai nimerit-o pentru ca exista zeci de variante de carsoft 7.4 majoritatea pentru o anumita interfata, tu trebuie sa gasesti varianta fara dongle care nu cauta o anume interfata si merge direct pe K-line. Majoritatea interfetelor au un procesor care nu se ocupa decat cu identificarea interfetei dupa care deblocheaza softul si liniile de date, tie nu iti merge cu o astfel de varianta. La BMW incearca cu Carsoft 6.1.4 de pe siteuri rusesti ca merge sigur. Apropos, daca tot aveai una care mergea cu DDT de ce ai mai facut-o pe asta ca e tot una